úterý 7. června 2016

Renata Petříčková: Jsem těhotná, NE nemocná

Nejsem těhotná, ani nemocná, ale i tak mě tahle úžasná kniha naprosto dostala! Kdo by to byl čekal, že čtení o těhotenství může být tak poutavé a zábavné? (Obzvlášť pro někoho, kdo ještě celkem nedávno odmítal děti.) Já teda ne, ale je to tak! :-)

Renata Petříčková je prostě skvělá spisovatelka a do knihy dala kus sebe. Aby taky ne, vycházela samozřejmě z osobních zkušeností. Kniha vás provede obdobím před, v průběhu a těsně po těhotenství. Dostanete odpovědi na nejčastější otázky a také informace navíc, které by vás ani nenapadlo dohledávat. Já sama jsem zjistila mnoho zajímavých věcí, které jsem nevěděla a musím říct, že jsem se při čtení knihy na těhotenství i začala těšit.

Autorka samozřejmě netvrdí, že je to vždy procházka růžovým sadem, nejkrásnější období ve vašem životě a podobně. Naopak píše o radostech i strastech, které těhotenství přináší.

Knihu jsem nepřečetla úplně celou, ani není napsaná tak, abyste ji četli plynule od začátku až do konce. Ano, je seřazená chronologicky podle fází, kterými budete procházet, ale už to tak je, že některé věci víte, nebo vás třeba nezajímají, tak je číst nebudete. Já jsem některé pasáže přeskakovala a četla jsem si dál to, co mě zajímalo. S radostí tuto knihu zakládám do své knihovny a moc se těším, až se k ní budu časem v těhotenství vracet! :-)

Doporučuji tuto knížku všem nastávajícím maminkám, i těm, které třeba ještě miminko neplánují, ale rády se o těhotenství něco dozví. Věřím, že budete stejně nadšené jako já.

Knize dávám to nejlepší možné hodnocení a mnohokrát děkuji autorce Renatě Petříčkové za poskytnutí recenzního výtisku! Jsem opravdu moc ráda, že se mi tato kniha dostala do ruky, protože sama od sebe bych si ji možná nikdy nekoupila. Rozhodně ji budu všem doporučovat!

* * * * *

2 komentáře:

  1. Myslím si, že vždycky záleží na samotné ženě, jak moc si připouští, že je těhotná. Z vlastní zkušenosti vím, že podruhý, už jsem to tak neprožívala a dělala jsem úplně všechno. :-D Věřím, že je kniha určitě velmi zábavná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím a i autorka sama v knize píše, že hned jak žena zjistí, že je těhotná, najednou má všechny možné příznaky :-) :-D (V jiné formulaci.) No jsem zvědavá, co jednou čeká mě :-)

      Knížka je skvělá. Ani ne tak zábavná jako poučná, ale je napsaná lehce a zajímavě.

      Vymazat